Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Συγκλονιστική αποκάλυψη Γιώργου Παπαδάκη: «Έχασα όλη την οικογένειά μου από τον καρκίνο» (Video)

Συγκλονιστική αποκάλυψη Γιώργου Παπαδάκη: «Έχασα όλη την οικογένειά μου από τον καρκίνο» (Video)


Συγκλονιστική αποκάλυψη Γιώργου Παπαδάκη: «Έχασα όλη την οικογένειά μου από τον καρκίνο» (Video) - Media

Mε αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου του Κώστα Χαρδαβέλλα
«Το ζεϊμπέκικο του νικητή», ο γνωστός δημοσιογράφος Γιώργος Παπαδάκης ήταν ανάμεσα στα πρόσωπα που μίλησαν για το βιβλίο του και προέβη σε μια συγκλονιστική προσωπική αποκάλυψη για την ασθένεια, η οποία του στέρησε τους γονείς του και τα δυο του αδέλφια.
Ο Γιώργος Παπαδάκης δήλωσε ότι «τα κεντρικά πρόσωπα του βιβλίου κατά την άποψη μου είναι τέσσερα: ο καρκίνος, ο Κώστας Χαρδαβέλλας, ο Κωνσταντίνος Χαρδαβέλλας, αλλά και η Μαρία. Η Μαρία που έχει να αντιμετωπίσει τον καρκίνο, τον Κώστα Χαρδαβέλλα αλλά και να μεγαλώσει και τον Κωνσταντίνο.
Θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Έχω χάσει τον πατέρα μου από καρκίνο, έχω χάσει τη μητέρα μου από καρκίνο, όλους σε πάρα πολύ μικρή ηλικία. Έχασα τον αδελφό μου στα 49 του χρόνια, έχασα την αδελφή μου στα 52 της χρόνια. Έχω την οικογένεια μου, αλλά έχω και τους φίλους μου. Τους φίλους μου που φροντίζουν να περνάνε μηνύματα ζωής. Για αυτό θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ».







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια