Αρχική σελίδα

Έδεσσα - Βοδένα

συνδεθείτε στο facebook

"Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσας

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Έδεσσα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονικη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΠΕΛΛΑΣ

Εφημερίες Νοσοκομείων Θεσσαλονικης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων ΠΕΛΛΑΣ

Τιμές Καυσίμων

Τιμές Καυσίμων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δρομολόγια Πλοίων - Link to Us

Δρομολόγια Πλοίων για όλη την Ελλάδα

Παγκόσμιο ρολόι HTML5

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Αγαπάω παθιασμένα το τραγούδι αλλά δεν έβαζα κανέναν και τίποτα πάνω από την οικογένεια μου.


ΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ 

Η Ντίνα Παπαϊωάννου, μια γνήσια λαϊκή φωνή που διέπρεψε σε μεγάλες πίστες, σε σημαντικές μουσικές σκηνές και σε συναυλιακούς χώρους μαζί με καταξιωμένους καλλιτέχνες, επιστρέφει με νέο δίσκο με τίτλο "Σε κόσμο ψεύτικο" και με νέο τραγούδι.

Μοναδικές συνεργασίες με Μίμη Πλέσσα, Θανάση Πολυκανδριώτη, Πίτσα Παπαδοπούλου, Ελένη Βιτάλη, Λίτσα Διαμάντη, Καίτη Γκρέϋ,Γιάννη Ζουγανέλη, Ελένη Δήμου,Σοφία Βόσσου, Γιάννη Σαββιδάκη, Χατζή, Κώστα Τουρνά, Σταμάτη Κόκοτα και με πολλούς ακόμη καλλιτέχνες.


 Αγαπάω παθιασμένα το τραγούδι αλλά δεν έβαζα 

κανέναν και τίποτα πάνω από την οικογένεια μου.


Του Φώτη Βακιρτζηδέλη
Την γνώρισα πριν εικοσιπέντε χρόνια περίπου. Μια νέα συνεσταλμένη κοπελίτσα που όλοι έλεγαν ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες φωνές του Ελληνικού τραγουδιού. Και μετά χάθηκε. Χάθηκε από την Show Biz, όχι από το τραγούδι. Αθόρυβα συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα ονόματα του πενταγράμμου είτε δημιουργούς, είτε ερμηνευτές. Η ποιότητα, το μέταλλο της γνήσιας λαϊκής φωνής της εκτιμήθηκε από δημιουργούς σαν τον Γιάννη Σπανό, τον Γιάννη Ζουγανέλη, τον Θανάση Πολυκανδριώτη και πολλούς άλλους με αποτέλεσμα να διαπρέψει σε μεγάλες πίστες, σε σημαντικές μουσικές σκηνές και σε συναυλιακούς χώρους μαζί με καταξιωμένους καλλιτέχνες.
Πριν 6-7 χρόνια βρεθήκαμε τυχαία και την κάλεσα στην Λάρισα όπου έκανε την μοναδική της εμφάνιση στην πόλη μας παρουσιάζοντας, στον “Μύλο 1927”,  το πρώτο της CD με τίτλο "Σημάδια του καιρού" στο οποίο ερμήνευσε τραγούδια του Γιάννη Σπανού ο οποίος την χαρακτηρίζει "σπουδαία ερμηνεύτρια".



 «Με ροκ ζεϊμπέκικο σε κόσμο ψεύτικο...» μας τραγούδησε αργότερα η Ντίνα Παπαϊωάννου σε ένα ροκ ζεϊμπέκικο που ξεφεύγει από τους συνηθισμένους ήχους που ακούμε τον τελευταίο καιρό και μας φέρνει κάτι πιο ποιοτικό και ουσιαστικό.

Γιατί όμως δεν έκανε την “μεγάλη” καριέρα που όλοι περιμέναμε;
«Καριέρα έκανα. Είμαι ευχαριστημένη από αυτά που πέτυχα. Η αναγνώριση των φίλων μου, η αποδοχή μου από μερικούς από τους μεγαλύτερους Έλληνες δημιουργούς και οι συνεργασίες όλα αυτά τα χρόνια πάμπολες και αξιόλογες.. Συνεργάστηκα με τα θηρία Πίτσα Παπαδόπουλου - Ελένη Βιτάλη - Καίτη Γκραιη -Λίτσα Διαμάντη -Ελένη Δήμου-Γαϊτανο – Διονυσίου - Κόκκοτα κλπ..κλπ  Αλλά για να γίνεις “φίρμα”, να σε παίζει η τηλεόραση και τα ραδιόφωνα, πρέπει είσαι κοντά στα κέντρα αποφάσεων, στην Αθήνα. Εκεί αποφασίζουν ποιόν θα μάθει ο κόσμος και ποιόν όχι. Εγώ επέλεξα να μείνω στην Θεσσαλονίκη. Γιατί;
Γιατί όταν είσαι παντρεμένη με έναν διεθνή ποδοσφαιριστή με πολλές υποχρεώσεις όπως ήταν τότε ο Λάκης Παπαϊωάννου και έχεις ένα παιδί πρέπει να επιλέξεις μεταξύ οικογένειας και καριέρας. Αγαπάω παθιασμένα το τραγούδι αλλά δεν έβαζα τίποτα πάνω από την οικογένεια μου. Και πίστεψε με δικαιώθηκα. Έχω μια καταπληκτική οικογένεια. Με τον Λάκη πάντα είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο και στα εύκολα και στα δύσκολα και έχουμε ένα καταπληκτικό παιδί, την Ελεάνα, που άρχισε να γράφει την δική της πορεία στο Ελληνικό τραγούδι. Πώς να μην είμαι ευτυχισμένη και περήφανη με όλα αυτά;» 



Παρόλα αυτά έκανε και πετυχημένες δισκογραφικές δουλειές και μας μιλάει γι’ αυτές.
«Θέλω να αναφερθώ στο γεγονός της επίσημης παρουσίασης του πρώτου cd μου με τον προφητικό τίτλο" Σημάδια του καιρού" την υπέροχη οργάνωση και υποδοχή που μου επιφύλαξες εσύ και ο υπέροχος κόσμος της Λάρισας, στον καταπληκτικό χώρο του “Μύλου”. Eίναι αλήθεια πως δεν έτυχε να δουλέψω στην Λάρισα ποτέ...  Ωστόσο υπάρχει έντονα στην μνήμη μου εκείνη η βραδιά μας! Λίγο αργότερα ήρθε και ένα single με τίτλο "Tου έρωτα ο κύκλος" που έγινε χρυσό. ακολούθησε το ολοκληρωμένο cd ¨Σε κόσμο ψεύτικο".
Από εδώ ξεχώρισαν τα τραγούδια "
Ζωή μισή" και το ομότιτλο ¨Σε κόσμο ψεύτικο". που και πάλι αποδεικνύεται προφητικό.. Φαίνεται πως οι συνεργάτες μου εμπνέονται κι αφουγκράζονται τον παλμό της εποχής πάντοτε!
Ο Βασίλης Καρράς στον δίσκο του “Στα είπα όλα” ερμηνεύει το τραγούδι μου 
“Η μπαλάντα της Κυριακής” ενώ η ίδια κάνω και  ένα ντουέτο, στο τραγούδι “Εγώ έχω εσένα”, με τον Κώστα Μπίγαλη στον τελευταίο του δίσκο με τίτλο “ΖΗΣΕ”.
Αυτό το διάστημα είμαι στο στούντιο και γραφούμε τραγούδια όπως το 
 "Μη με υπολογίζεις"του Χρήστου Νικολόπουλου σε στίχους του Φίλιππα Γράψα».



Σε κάθε καλλιτέχνη υπάρχουν στιγμές που τον σημαδεύουν. Τι έχει όμως σημαδέψει την δική της καριέρα;
«Πολλά. Σταθμός στην πορεία μου, εσύ βέβαια το ξέρεις, είναι η πολύχρονη συνεργασία μου με τον Γιάννη Σπανό τραγούδια του οποίου συμπεριλαμβάνονται πάντα στα cdς μου. Το
"Ποτέ ξανά" π.χ σε στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου έχει αγαπηθεί πολύ έτσι κι αλλιώς..
Πολύ καλή η συνεργασία μου και με τον μοναδικό Μιμη Πλεσσα  και με τον Θανάση Πολυκανδριωτη επίσης. ‘Άλλωστε κάναμε και μια μεγάλη περιοδεία με τα 40 ολυμπιακά μπουζούκια σε όλη την Ελλάδα. Τυχερή βέβαια στάθηκα και με την συνεργασία μου με τον Γιάννη Ζουγανελη ο οποίος είναι και ο ηθικός αυτουργός της επαφής μου με την δισκογραφία, μιας και υπήρξε παραγωγός μου!».

Πάντα ανήσυχη απλώνεται και σε άλλους χώρους. Μας ετοιμάζει… αλλά ας μας πει η ίδια.
«Είμαι χαρούμενη γιατί έρχεται σύντομα το τέταρτο βιβλίο μου και είσαι ο πρώτος που το μαθαίνεις…
Το πρώτο έχει τίτλο "Γλυφό νερό", το δεύτερο "Με τα φτερά της νιοτης"  τρίτο το αφήγημα ‘’..και την νύχτα έρχονται οι άγγελοι" και τώρα τελειώνω και το τέταρτο. Τίτλο δεν έχω δώσει ακόμη, θέλω να το τελειώσω πρώτα»
Έχει κάτι άλλο να πει εκτός από τις απαντήσεις της συνέντευξης;
«Ναι. Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους αξιόλογους ανθρώπους που με πίστεψαν και εμπιστεύθηκαν την φωνή μου για να ερμηνεύσει τις δημιουργίες τους. Και θέλω να  στείλω χαιρετισμούς σε όλους τους φίλους που έκανα εκείνο το μοναδικό βράδυ στην Λάρισα».
Ερμηνεύει τραγούδια, γράφει στίχους, μουσική και βιβλία. Είναι η… Ντίνα Παπαϊωάννου.


ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

αναζήτηση στο διαδυκτιο

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


κοινοποιήστε στο facebook











Καιρός στην Έδεσσα

καιρος Θεσσαλονίκη

πολυγυρος

ΚΑΙΡΟΣ ΝΕΑ ΣΚΙΟΝΙ

ρολόγια